Dokładamy wszelkich starań aby jakość naszyk produktów była na jak najwyższym poziomie. Staramy się realizować Państwa zamówienia najlepiej jak potrafimy i najszybciej jak to jest możliwe. Dzięki tym staraniom poziom reklamacji w naszym sklepie ledwie przekracza 1% w ogólnej liczbie zamówień. Tym niemniej zdażają się sytuacje, w których będziecie się Państwo posługiwali poniższymi formularzami. Proszę pamiętać o kilku podstawowych zasadach obowiązujących podczas realizacji zamówień:

Każda reklamacja musi być zgłoszona drogą mailową. Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem telefonicznie najszybciej jak to będzie mozliwe.

W rozmowie z konsultantem ustalicie Państwo dalsze kroki niezbędne do jak najszybszego rozwiązania zaistniałej sytuacji.

Zwrot towaru do Specmajster.pl następuje zawsze za pośrednictwem wskazanej przez nas firmy kurierskie. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych oraznadanych na nasz koszt nie uzgodnionymi firmami kurierskimi.

Staramy się aby reklamowany towar został zawsze wymieniony na nowy wolny od wad lub produkt alternatywny. Zwrot gotówki traktujemy jako ostateczność wynikającą z niemożności innego rozwiązania reklamacji.

Środki na Państwa rachunki są zwracane na podstawie wystawionych i zwrotnie podpisanych FAKTUR KORYGUJĄCYCH oraz danych o rachunkach zawartych w poniższych formularzach.