Brak produktów
Ceny są cenami brutto
Prestone Płyn do chłodnic -37°C 4l
Płyn do chłodnic przeznaczony do bezpośredniego użycia (bez rozcieńczania z wodą).
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
SC-PAF2100PL
Nowy
Płyn do chłodnic przeznaczony do bezpośredniego użycia (bez rozcieńczania z wodą).
10 Przedmiot Przedmioty
Uwaga: Ostatnie sztuki w magazynie!
Data dostępności:
Został wyprodukowany w oparciu o innowacyjną koncepcję firmy Prestone “All makes, all models”, dzięki której zapewnia pełną ochronę układów chłodzenia we wszystkich markach i modelach samochodów (ze zwykłymi i aluminiowymi chłodnicami). Dodatkowo Płyn do chłodnic Prestone może być bezproblemowo mieszany z każdym innym płynem (na bazie glikolu etylenowego) nie zmieniając jego właściwości ochronnych i koloru.
Zaawansowana, opatnetowana formuła Extendend Life pozwoliła na wydłużenie żywotności płynu do 5 lat lub 250 000 km ciągłej eksploatacji (po zalaniu do układu chłodzenia). Płyn do chłodnic Prestone przechowywany w opakowaniu nie ulega przeterminowaniu.
Opakowanie Płynu do chłodnic Prestone zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić maksymalną wygodę podczas użycia płynu. Osiągnięto to dzięki specjalnie wyprofilowanemu uchwytowi i systemowi odpowietrzania “E-Z Pour”, który zapobiega niekontrolowanemu wychlapywaniu płynu w trakcie nalewania.
Nowa formuła płynu do chłodnic Prestone jest zgodna, a nawet przewyższa standardy ASTM D3306, ASTM D4985. Została również przetestowana wg standardów OEM jak również innych standardów przemysłowych co do kompatybilności płynów do chłodnic z podzespołami układów chłodzenia. Płyn do chłodnic -37° Prestone jest w pełni zgodny z wymaganiami VW/Audi G11, G12, G12+
Uwaga! Płyn do chłodnic -37° Prestone przygotowany jest do bezpośredniego użycia. Nie należy rozcieńczać go z wodą! Zakrętka wyposażona jest w specjalne zabezpieczenie chroniące przed otwarciem opakowania przez dzieci. Dlatego też podczas odkręcania zakrętki należy nacisnąć i przytrzymać zabezpieczenie.
Płyn do chłodnic -37° Prestone zajął najwyższe miejsca w testach przeprowadzonych przez tygodnik Motor i Auto Świat w 2006 r.